Politica de retur magazine fizice persoane fizice/ juridice
Dogav Grup oferă clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
Dogav Grup își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.
SERVICIUL RETUR
Se asigură în condiţiile în care:
· Produsele se returnează în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziţie;
· Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
· Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
· Produsele returnate sunt în stoc și din același lot;
· Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de îngrijire personală) cu excepția situației în care sunt încă sigilate;
· Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
· Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:
· Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
· Covoarele, pernele, pilotele, saltelele, saltelele pentru copii şi saltelele pentru canapele;
· Produsele vândute la metru şi cele din materiale textile, precum şi produsele personalizate la cererea şi după specificațiile clientului (ex: lenjerii de pat, prosoape, perdele, etc.);
· Plantele şi produsele complementare (îngrășăminte plante, pământ, ierbicide, insecticide şi alte produse de combatere a dăunătorilor la plante).
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:
- În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;
Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;
- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.